Викладач Волянська Ю. Я.провела Всеукраїнський тиждень права з 6 по 10 грудня 2021 року у Вищому професійному училищі 24 м. Заставна пройшов тиждень правових знань під назвою " Закон та право для всіх єдині". 6 грудня пройшла виставка стін-газет на тему: "Права людини", де було визначено найкращі роботи навчальних груп. 7 грудня з метою визначення рівня обізнаності здобувачів освіти зі своїми правами, було проведено анкетування здобувачів освіти на тему: "Чи захищені Ваші права?" 8 грудня в актовій залі відбувся кінолекторій " Права людини та правозахисна діяльність в Україні'. Начальник відділу Заставнівське бюро правової допомоги, Чернівецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Павельчук О.М., начальник Чернівецького РС 3 філії Державної установи "Центр пробації" у Чернівецькій області Шкоропада О.В., начальник сектору превенції відділення поліції ЧРУП, капітан поліції Стащенко Ю.М. провели із здобу
Популярні дописи з цього блогу
Я класний керівник.
Виховна година на тему: «З історії професії будівельника» Мета: - формування професійної самосвідомості; - прищеплення любові та поваги до обраної професії. Задачі: - ознайомити студентів з минулим і сучасним розвитком професії будівельника; - розглянути вимоги професії до психологічних та особистісних якостей людини; - ознайомити студентів з видатними та незвичайними спорудами світу. Матеріально-дидактичне оснащення: Комп ’ ютер, мульті-медійна установка, екран, аудіозаписи «Песни о строителях» І.Грибуліної, фото споруд, картин та пам ’ ятників, ребуси, роздатковий матеріал для виконання завдань. Епіграф: А я у будівельники пішов Із мрією будувати, будувати... Мости, будинки, космодром І радість людям дарувати. Безмежна даль у майбуття Своїми вчинками, руками Творити буду я життя Прекрасне, як сама Земля. Викладач: Добрий день, тема нашої виховної години: «З історії професії будівельника
Відкритий урок на тему: " Китай. Економіко – географічна характеристика"
Тема уроку: Китай. Економіко – географічна характеристика. Мета уроку: формувати в учнів систему знань про особливості населення, економічної політики, галузей міжнародної спеціалізації Китаю; розвивати та вдосконалювати навички учнів оцінювати географічне положення і природно – ресурсний потенціал країни; продовжити формування умінь учнів працювати з картами атласу і матеріалом підручника.
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити